Dream TV owner blames govt for channels’ closure

Sun, 18/11/2012 - 02:04

Videographer: 
Editor: 

 Ahmed Bahgat, owner of Dream TV, organized a press conference on Saturday,
 17 November to highlight the legal status of the channel after Nilesat cut
 the channels’ satellite feed, saying the two channels broadcast from outside
 Media Production City in
violation of the law.

You can comment with:

ناقشنى

                     

Latest News

Path: http://www.egyptindependent.com//news/ramadan-start-may-27-research-institute
Path: http://www.egyptindependent.com//news/video-princess-diana-s-dresses-showcased-20-years-after-her-death
Path: http://www.egyptindependent.com//news/ex-imf-chief-rodrigo-rato-gets-45-years-jail-embezzlement
Path: http://www.egyptindependent.com//news/norwegian-air-cuts-out-competition-65-transatlantic-fare-us
Path: http://www.egyptindependent.com//news/uk-asylum-claims-drop-despite-rising-refugee-crisis
Path: http://www.egyptindependent.com//news/73-tourists-evacuated-boat-aswan-due-engine-malfunction
Path: http://www.egyptindependent.com//news/cairo-and-alexandria-among-top-10-african-cities-quality-life-swiss-survey
Path: http://www.egyptindependent.com//news/us-dollar-exchange-rate-goes-10-banks
Path: http://www.egyptindependent.com//news/tourist-inflow-increased-25-december-cbe
Path: http://www.egyptindependent.com//news/egyptair-offers-discounts-part-tour-n-cure-packages-hepatitis-c-treatment